Ervaar de sportkust van Florida zoekt toerismeprofessional om openstaande positie in de Tourist Development Council (TDC) in te vullen

Pasco County, Florida – Bestemmingsbeheerorganisatie van Pasco County, Ervaar de sportkust van Florida, is op zoek naar een professional uit de industrie om het nieuwste lid te zijn van de Raad voor Toeristische Ontwikkeling (TDC).

De TDC is een adviesraad van de Board of County Commissioners (BCC), bestaande uit gekozen functionarissen en professionals uit de toeristische sector die waardevol inzicht geven aan het personeel van Experience Florida's Sports Coast over opwindende promotie-/partnerschapsvoorstellen en marketingmogelijkheden die de belangenbehartiging van toerisme binnen de bestemming.

"We kijken ernaar uit om iemand te vinden die zich inzet voor de ontwikkeling en toekomst van Pasco County als een toonaangevende toeristische bestemming in Florida en die een duidelijk begrip heeft van de vitale rol die toerisme speelt binnen de bestemming", aldus toerismedirecteur Adam Thomas, CDME.

Positiegegevens:

• Raadsleden dienen gespreide termijnen van vier jaar.
  • De positie is vrijwillig zonder financiële compensatie
  • Council komt elke derde woensdag van de maand bijeen, afwisselend gehost in New Port Richey en Dade City met ongeveer acht tot tien vergaderingen per jaar.
  • Aanvragers moeten wonen en geregistreerd zijn om te stemmen in Pasco County en actief betrokken zijn bij / werkzaam zijn bij de toeristenindustrie, dwz een hotelvertegenwoordiger, attractiepartner, enz.

Hoe toepassen:

Aanvragen worden geaccepteerd tot en met 25 mei 2019.

Ga voor meer informatie over de Pasco County Tourist Development Council, inclusief de huidige leden en het vergaderschema voor 2019 naar: http://bit.ly/2xWcu3S.

Over de sportkust van Florida

Florida's Sports Coast biedt reizigers de kans om once-in-a-lifetime herinneringen te scoren met spannende atletische kansen. De thuisbasis van 742 vierkante mijl glooiende groene heuvels, schilderachtige kustlijnen, talloze amateursportlocaties en -complexen, pittoreske paden en rijke cultuur, deze actieve bestemming biedt spelveranderende ervaringen waar iedereen van kan genieten - allemaal gelegen aan de geliefde Golf van Mexico. De slogan van de bestemming, "Let's Play!", is een eerbetoon aan de sportieve roots en viert de actieve reiziger, avontuurlijke familie, fervente visser en levendige lokale bevolking op een laagdrempelige en levendige manier. De op sport geïnspireerde levensstijl wordt gevierd in tal van aspecten van de huidige samenleving en dit motto is een belofte aan reizigers dat zinvolle en epische activiteiten overal op deze energieke bestemming te vinden zijn.

Het avontuur wacht

Tag je foto's met #FLSportsCoast om hier kans te maken!

Aanmelden voor e-mailupdates

Startpaginaformulier